Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Valler har rike tradisjoner for realfag

Valler tiltrekker seg mange elever med spesiell interesse og motivasjon for matematikk og realfag. Når mange elever velger realfag får vi et bredt fagtilbud og ikke minst et sterkt fagmiljø både blant elever og lærere.

Valler satser på internasjonalisering

Fra 2021 har Valler vært godkjent skole i Erasmus+ programmet. Det betyr at vi får midler til kulturell utveksling for elever som er ekstra engasjert og interesserer seg for fremmedspråk.

Informasjonsmøte om utveksling til utlandet i Vg2

Onsdag 14.februar kl. 19.00 arrangeres det informasjonsmøte for foresatte og elever om utveksling neste skoleår i auditoriet på Valler.

Vallerrevyen 2024

Premiere på Vallerrevyen er mandag 22.januar. Vi oppfordrer alle til å kjøpe billetter og få med seg revyen.

Vaksine mot smittsom hjernehinnebetennelse mandag 15/1

Elevundersøkelsen 2023

Første halvdel av desember gjennomføres elevundersøkelsen på Vg1, Vg2 og Vg3.

Lysbilder fra kontaktmøte for foresatte til elever på Vg3

Slik blir du bedre forberedt på krise

Tema for årets utgave av Egenberedskapsuka er ØVE. Alle innbyggere oppfordres til å øve og ta nødvendige grep for å styrke egenberedskapen.

Lysbilder fra kontaktmøte for foresatte til elever på Vg2

Velkommen til kontaktmøte for foresatte til elever på Vg2 torsdag 26.oktober kl. 18.30 i skolens auditorium.